2008年10月23日星期四

<藥物及健康食品篇 1>

(1) 琉璃苣油
(6) 皮得露
(7) 施巴沐浴露
(8) 濕疹清
(9) 維他命 B 雜
(10) 海運保濕乳
係呢頁我會介紹下一些坊間有關醫治濕疹的藥物及健康食品.
我未用過的健康食品:
(1) 綠茶素及洋蔥素
呢兩種食品我都係最近先知道, 係因為12/10/2008<星期日檔案>的<食得有價值>報導過. 我立即上網找資料希望幫到大家, 我仲upload左條片俾大家睇. 大家可以在呢個blog找到. 我有好多濕疹fd同網友, 大家得閒都會交流下心得. 我記得有個fd佢之前有濕疹好似用過綠茶素及洋蔥素. 立即打電話問下佢. 一問之下, 原來佢真係有用過綠茶精華, green tea extract同洋蔥素quercetin. 如果大家想買, 可以去顧小培的店買. 又或者 contact我. 一般來講green tea extract $150-$200/200粒. 多d人買可以平$10零$20到la.

全部下面的藥及健食我都用過:
(1) 月見草油丸 Evening primrose
<-- 我之前係美國訂開, 一樽$60左右/60粒. 外國有好多人話食左月見草油丸D濕疹好番哂. 但對我來講, 效果普通. 如果大家想訂可以contact我. 我可以幫大家. 其實屈臣氏同萬寧都有得賣. $100 /60粒左右到la. 如果大家覺得用盡方法都醫唔好, 可以試試 la.


(2) 琉璃苣油丸 Borage oil
<-- 呢隻藥係女性用來調理乳液分泌用的. 有d人話用左個胸大d喎. 網上的資料亦有顯示, 琉璃苣油丸可以令乾燥的皮膚變滑. 有濕疹病友話成效幾好. 食左唔駛成日保濕喎. 大家可以係屈臣氏, 萬寧同藥房找到. 你亦可以contact我. 我可以幫大家找. http://www.wretch.cc/blog/junolee/13690427

(3) 亞麻籽油丸 Flaxseed oil
<-- 我之前都買在幾樽. 係屈臣氏買的. 好似$45x/ 3樽.


(4) 氯咪林乳膏
<-- 有類固醇成份. 少用為佳. $1x 到一支. 大陸買會平d.

(5) 皮炎平
<-- 有類固醇成份. 少用為佳. $1x 到一支, 大陸買會平d.

(6) 皮得露
<--幾好用, 我之前病發的時候, 因為成身都係傷口, 沖涼痛到我死, 但係都要沖. 唯有用皮得露沖. 佢都OK好用. 沖完之後無咁痕. 不過佢係黃黃地色. 好易會染到D衫. 仲有佢有D醋酸味. 可能有d病人會唔鍾意la. 屈臣氏, 萬寧同藥房有售. 藥房會平d. $100左右/1支.


(7) 施巴沐浴乳
濕疹的病人皮膚好sensitive. 唔可以用普通的沐浴乳沖涼. 我一直都係用施巴沐浴. 佢適合敏感的皮膚. 之前皮膚差時就會用皮得露. 好就會keep住用施巴. 宜家好番哂就用咩沐浴乳都 no problem la. 幾多錢我都唔記得左. 好耐無用 la. 大家睇下相都知啦!

(8) 濕疹清
我之前都有買開, 而家用剩半支. 我覺得對我就完全無用. 不過大家都可以買來試試. 人人體質唔同嘛! $9x - $1xx左右/1支.

(9) 維他命B雜同BIOTIN
我之前問過個營養師朋友, 佢suggest我用維他命B雜同埋BIOTIN (又稱維他命H). 佢話對皮膚好. 大家可以試下LA. 不過幾多錢我就唔知LA. 因為我係問我個fd攞的.

(10) Sea beauty spa power Body moisturizer (very dry skin)
呢隻保濕液我宜家都有用緊. 都幾好用, 不過都好貴下. 我女朋友之前送左幾支俾我, 係佢介紹俾我用. 我係度多謝佢. 佢份人真係好好嫁. ^^! 如果大家想買可以上網找找, 我之前係醫院的counter做promotion買的. 而家推廣完la. 之前旺角新之城好似有問鋪仔賣sea beauty海運的產品. 不過宜家仲係唔係度我就唔知la.

12 則留言:

  1. I found out your blog today. hope its not too late. I also suffer 濕疹 for 2 years. Will try some of the products u recommended here. thanks for all the effort you spent on this blog. have bookmarked it. :)

    回覆刪除
  2. Dear
    i also have this problem for many years
    Can you help me where to buy the 月見草油丸?
    my email address: simon8888@gmail.com

    謝謝!

    回覆刪除
  3. 我揾唔到琉璃苣油丸~~ CAN U HELP ME???
    EMAIL: fungbi@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  4. 我都有濕疹唔斷尾!可否教我醫治的方法呢?謝謝!
    yeungmoot@ymail.com

    回覆刪除
  5. I enjoy what you guys tend to be up too. This type of clever work and reporting!
    Keep up the terrific works guys I've incorporated you guys to my own blogroll.

    my homepage: Large Body Fat Can Give You " moobs "

    回覆刪除
  6. Good post. I learn something totally new and challenging on blogs I stumbleupon every day.
    It will always be helpful to read through articles from other authors and practice
    something from other websites.

    Feel free to visit my page ... Process of succesful restoration after medical procedures associated with gynecomastia

    回覆刪除
  7. Right away I am ready to do my breakfast, when having my breakfast coming again to read other news.


    Also visit my weblog - http://chestfatburner.com

    回覆刪除
  8. Stunning quest there. What occurred after?
    Thanks!

    My web site :: How to situation breasts properly

    回覆刪除
  9. Hi joey
    I'm having 濕疹 for almost a year now. Having gone through your blog I think I still can't spot out what actually cured your 濕疹.
    Grateful if you can email the medication or nutritious foods that you've been taking which finally healed you for my ref.
    Truly look forward to your reply.
    My email: boscoyu@gmail.com
    Best regards.

    回覆刪除
  10. For most recent information you have to visit
    world wide web and on web I found this website
    as a best web page for latest updates.

    Also visit my site you could try this out

    回覆刪除